2.Спільна діяльність членів сім’ї.
3.Справедливий розподіл обов’язків, взаємодопомога та взаємопідтримка.
4.Спільний життєвий світогляд.
5 .Оптимістичні настрої родини.
6.Особистий приклад батьків – головний метод родинного виховання (наслідування досвіду).
7 .Шанування членів родини, повага до старших.
8. Бережливе ставлення до природи.
9 .Активна участь дітей у сімейному житті.
10. Відсутність насилля в родині.
11. Збереження родинних традицій і звичаїв.
12. Відбір телепередач, інтернет-сайтів.
13. Любов до читання, створення родинної бібліотеки.
В.Даль
Д.Писарєв
Л.Толстой
Всебічний, гармонійний розвиток – наш ідеал. Ідеал і сімейного, і суспільного виховання. Але скільки треба наполегливої і кваліфікованої праці батьків і вчителів, щоб наші діти ввібрали все багатство інтелектуальної, моральної культурної спадщини, виробленої людством.
Виховувати – це значить творити людину Сьогодні ми поговоримо про деякі складні випадки, з якими зустрічаються батьки у вихованні дітей. Ви всі працюєте в різних сферах, спілкуєтесь з різними людьми, але всіх вас об’єднує те, що у вас є діти.
А розпочнемо ми з вами зустріч з простого тестування, яке дасть вам можливість перевірити ще раз ваші педагогічні здібності. Можливо, саме це тестування не дасть вам в майбутньому припуститися помилок у вихованні вашої дитини. Результати цього тесту знатимете тільки ви, тому, якщо ви відверто дасте відповіді на питання тесту, дізнаєтесь, який ви вихователь.
-Порадитися з дитиною, не зважаючи на її вік.
-Зізнатися дитині в помилці, якої ви припустилися в ставленні до неї.
-Вибачитися перед дитиною, якщо ви не праві.
-Стримати себе, якщо вчинок дитини роздратував вас.
-Поставити себе на місце дитини.
-Повірити хоча б на хвилинку, що ви – добра фея.
-Розповісти дитині про повчальний випадок із свого дитинства, який невигідно свідчить про вас.
-Пообіцяти дитині, що виконаєте її бажання за хорошу поведінку.
-Завжди утримуватися від слів, які боляче вразять дитину.
«Чи можете ви?»
- Не відреагувати, коли ваша дитина вдарила, грубо штовхнула або просто незаслужено образила іншу дитину.
- Встояти проти дитячих прохань і сліз, якщо впевнені, що це – примха, забаганка.
Якщо ви набрали ЗО-39 балів, це означає, що дитина – найбільша цінність у вашому житті. Ви дієте правильно, й можете сподіватися на добрі результати.
21 заповідь Марії Монтессорі для батьків
Саме Монтессорі-школа занесена до Книги Гіннеса як найчисленніша. У ній навчається більше 22000 дітей, а знаходиться вона в Індії. Кажуть, що таку ж школу, але в Америці закінчила, наприклад, донька Білла Клінтона. Онуки і правнуки Льва Миколайовича Толстого, емігрували в різні країни світу, теж навчалися в Монтессорі-школах. У Нідерландах, Фінляндії та США дитячі сади і школи цього напряму включені в основний державний реєстр офіційних навчальних закладів.
Читайте також: Про педагогіку Марії Монтессорі
Якщо Ви будете хоча б раз на тиждень перечитувати список заповідей Марії Монтессорі для батьків, то взаємини з дітьми можуть вийти на абсолютно інший якісний рівень:
- Дітей вчить те, що їх оточує.
- Якщо дитину часто критикують - вона вчиться засуджувати.
- Якщо дитину часто хвалять - вона вчиться оцінювати.
- Якщо дитині демонструють ворожість - вона вчиться битися.
- Якщо з дитиною чесні - вона вчиться справедливості.
- Якщо дитину часто висміюють - вона вчиться бути боязкою.
- Якщо дитина живе з почуттям безпеки - вона вчиться вірити.
- Якщо дитину часто ганьблять - вона вчиться відчувати себе винуватою.
- Якщо дитину часто схвалюють - вона вчиться добре до себе ставитися.
- Якщо до дитини часто бувають поблажливі - вона вчиться бути терплячою.
- Якщо дитину часто підбадьорюють - вона набуває впевненість у собі.
- Якщо дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе необхідною - вона вчиться знаходити в цьому світі любов.
- Не кажіть погано про дитину - ні при ній, ні без неї.
- Концентруйтеся на розвитку хорошого в дитині, так що в підсумку поганому не залишатиметься місця.
- Будьте активні в підготовці середовища. Проявляйте постійну ретельну турботу про неї. Показуйте місце кожного розвивального матеріалу і правильні способи роботи з ним.
- Будьте готові відгукнутися на заклик дитини, яка потребує вас. Завжди прислухайтесь і відповідайте дитині, яка звертається до вас.
- Поважайте дитину, яка зробила помилку і зможе зараз або трохи пізніше виправити її, але негайно суворо зупиняйте будь-яке некоректне використання матеріалу і будь-яку дію, що загрожує безпеці самої дитини або інших дітей.
- Поважайте дитину, що відпочиває або дивиться за роботою інших, або розмірковує про те, що вона зробила або збирається зробити.
- Допомагайте тим, хто хоче працювати, але поки не може вибрати собі заняття до душі.
- Будьте неустанними, роз'яснюючи дитині те, чого раніше вона зрозуміти не могла - допомагайте дитині освоювати те, що не було освоєно раніше, долати недосконалість. Робіть це, наповнюючи навколишній світ турботою, стриманістю і тишею, милосердям і любов'ю. Будьте готові допомогти дитині, яка перебуває в пошуку і бути непомітним для тієї дитини, яка вже все знайшла.
- У поводженні з дитиною завжди дотримуйтеся кращих манер - пропонуйте їй краще, що є у вас самих.
Хочете виховати відмінника, - вам варто це знати
Головний принцип тут: допоможіть своїм дітям робити щось важливе і значуще в житті - і вони гарантовано будуть добре вчитися.
1. Дитина повинна знати, до чого прагнути.
Навчання заради навчання - це не діло. Допоможіть дитині зрозуміти, чого ж вона хоче досягти в цьому навчальному році.
Нехай дитина запише на листку паперу свою мету, якої вона добиватиметься, а також складіть проміжні цілі на шляху до головної. Наприклад, дитина, яка хоче поліпшити результат зі стрибків у довжину, буде щодня стільки-то разів займатися з тренером і самостійно вдома і т.п.
2. Підштовхуйте дитину до мети.
Поясніть важливість проходження "проміжних" цілей. Наприклад, щоб вивчити нову іноземну мову, треба займатися по 30-40 хвилин щодня і т.п. І рухатися в напрямку мети необхідно відразу ж, не відкладаючи.
3. Використовуйте всі можливі ресурси.
Намагайтеся (по можливості), щоб у школі та за її межами вашу дитину оточували люди, які мотивуватимуть її до досягнення поставлених цілей. Наприклад, якщо вона цікавиться економікою, пошукайте знайомих в цій сфері, які могли б розповісти їй більше цікавого.
4. Підтримуйте дитину.
Це дуже важливо для неї - ви повинні стати, якщо так можна висловитися, її найбільшим фанатом. Радійте її успіхам у досягненні проміжних цілей, постійно підбадьорюйте її, навіть якщо у неї щось не виходить. А головне - дайте їй зрозуміти, що шлях, який вона обрала, хоч і не простий, зате відкриває перед нею безліч нових можливостей.
Одвічна тема — це батьки і діти,
Де всюди поруч радість і жура.
Тут завжди є причина порадіти
І місце є для щастя і добра.
Тут почуття безмежні, наче море,
Байдужості й лукавості нема.
Тут ділять порівно і щастя, й горе.
Та іноді вкриває щось пітьма…
Десь губиться тоді любов і ласка,
В стосунках добрих чорний кіт пробіг.
Зникає з поля зору гарна казка
І смуток через серце переліг.
Батьки і діти… І таке буває…
Та треба все ж прийти до джерела,
Де біг свій все на світі починає
І, де любов найпершою була.
Вона підкаже, як це врятувати,
І повернути на круги своя.
Бо та любов, яку дарує мати,
Це пристань найбезпечніша твоя.
Що б не було, та треба все стерпіти
І зважити, й пробачити не раз…
Бо найдорожчі — це батьки і діти.
А все останнє хай розсудить час
Поради для батьків майбутніх першокласників
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2WoSXsUV3nQ - Берегите своих детей. Обов"язково прослухайте!!
На допомогу батькам
Інформаційно-комунікативні технології навчання займають важливе місце в сучасній інноватиці.
У початковій школі ІКТ не набувають значного поширення та
мають значні переваги над через недостатнє матеріально-технічне
забезпечення класів та негативний вплив на здоров’я дітей молодшого
шкільного віку комп’ютерної техніки. Проте, слід відзначити, що ІКТ
мають і значні переваги над іншими інноваційними технологіями. Зокрема
вони:
Проте не слід обмежуватись використанням ІКТ в урочній та
позакласній діяльності. Досить ефективно ІКТ допомагають і при роботі з
батьками. Наприклад, під час проведення батьківських зборів на основі
розроблених презентацій з обраних тем.
Такий вид роботи
сприяє формуванню позитивного ставлення батьків до школи, зацікавлює,
викликає бажання брати активну участь в шкільному житті, розкриває
можливості сучасної освіти. Крім того, це можливість в невимушеній формі
обговорити основні правила виховання дітей, вирішити
проблеми,розв’язати конфліктні ситуації, з якими стикаються батьки,які
виникають між батьками та дітьми і спільно з учителем знайти шляхи
подолання можливих труднощів у вихованні.
Виховання по Монтессорі
Пропоную вам, батьки, подивитися фільм. Ви зі сторони глянете на свої шкільні клопоти.
https://www.youtube.com/watch?v=Ec111sc2UAM Трогательный мультфильм о том, что мечты сбываютсяРозвиток дитини Сайт для батьківВідеоуроки дитячого психологаВирус цифрового слабоумия: после этого ты запретишь своему ребенку пользоваться гаджетами!Корисно ознайомитися
Что обязательно
нужно делать с ребенком, чтобы воспоминания о детстве были яркими и
счастливыми?
Цікаві ідеї для відпочинку з дітьми
Висока самооцінка:чи погано це для дитини?
ОБЕРЕЖНО: ПЕРШИЙ КЛАС
Читати тут
Як зробити спілкування з дитиною захоплюючим
Декілька порад батькам першокласників
Читати тутПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС Читати тут
ДЕ ВЧИТИ УРОКИ?
Читати тутМАЛЮК СТАВ ПЕРШОКЛАСНИКОМ
Читати тут
Пам`ятки та поради батькамПсихічне здоров’я молодшого школяраЧитати тутЧитати тут |
Немає коментарів:
Дописати коментар